Bring Me Everything

Igår hade våran klass sista kundpasset, känner hur studenten börjar närma sig.. Efter jag slutat skolan plockade jag upp Alex och vi for vidare till Sandra för att ha middagsdejt tillsamman. Efter vi ätit for vi och även tuva och hämtade upp Tobbe för att sedan fara och se treornas dansuppvisning, riktigt duktiga var dom! Vi begav oss sedan hem till Alex för att umgås, mysigkväll om jag får säga det själv.

Slutade efter lunch idag och nu inväntar jag bara till att klockan ska närma sig fyra för att jobba några timmar sen blir det vidare till Byske för att fira fina Emelie. ♥



Bring Me Everything, lite internskämt är aldrig fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0