once upon a time.

Idag har jag jobbat ett par timmar efter det bar det av mot stan men hann inte så långt innan jag blev stoppad utav polisen och åkte på flygande besiktning.. Fick 7 punkter jag måste fixa och alla hade att göra med mina lysen, woops.. Valde därför att inte riskera böter och fick låna Sandras mammas mazda som dessutom är automat = jag var en glad tjej. Umgicks även med Alex & Tobbe vi spelade kubb med byskefolket men hann inte så länge innan mobilen ringde och det var dax att skjutsa folk. vid halv fyra var vi klar med alla körningar och då for vi förbi alex och sa hej och hämtade Tobbe. Måste snart försöka somna annars kommer jag inte ha en glad Janina imorgon för hon har som uppgift att väcka mig tidigt..


Vi var söta som småbarn. 2007-2008?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0